standard-title ACNEE

ACNEE

Despre Acnee

Prin tratarea cu laser a acneei se preconizeaza revitalizarea pielii, disparitia cosurilor, reducerea gradului de grasime a pielii, precum si inchiderea porilor datorita procesului de explozie a particulelor de carbon ce sunt infiltrate in pori prin razele laser.

Tratamentul cu laser a cosurilor se realizeaza în 3 – 6 sedinte la interval de 10 zile.

Dupa tratament tenul nu sufera iritatii, pacientii putandu-si relua activitatile cotidiene.

Spre deosebire de celelalte tratamente, dupa tratamentul cu laser probabilitatea aparitiei din nou a cosurilor este redusă, fiind necesare cateva sedinte de intretinere pe ani.

Reteta de Succes pentru combaterea acneei, chiar si in cele mai dificile stadii, utilizata in cadrul Clinicii Plush, are la baza o TEHNICA PATENTATA, formata din ingrediente atent selectionate, ce au la baza Triple Hyal + Retinol. Tehnica a fost dezvoltata si perfectionata de catre Drd. Farm. Ioana Marinescu, in urma a numeroase analize si studii de caz, rezultand astfel o procedura ce promite si obtine Rezultatele Cele Mai Spectaculoase!
In urma unei dermo-analize, se stabileste tratamentul potrivit pentru tenul fiecarui pacient, si urmeaza o perioada de atac, in care vei observa diferente semnificative!

Acneea este un termen general pentru bolile de piele eruptive. Există mai multe tipuri de acnee, inclusiv, punctele negre, albe, papule, pustule și chistică. Acneea este cea mai frecventa boala de piele si apare, în general, la adolescenți și adulți tineri, deși aceasta poate afecta pe oricine.

Cauze:

Cu toate că o cauza exactă a acneei nu a fost determinata, cercetările au arătat că patru elemente cheie contribuie la formarea ei. Acestea sunt: ​​excesul de ulei, porii înfundati, bacteriile și inflamația. In timpul adolescentei, organismul incepe sa dezvolte mai mult sebum, care este produs pentru a asigura pielea noastra nu se usuce. Cand sebumul nu poate curge liber la nivelul pielii, porii sunt infundati. Bacteriile deja găsite pe suprafața pielii, înfloresc în excesul de ulei și cauzează inflamații.

Gradul de inflamare determină tipul acneelor aparute ​​pe piele. În cazul porilor blocati mai adânc în piele, se formeaza papule. În cazul porilor blocati si mai adânc in piele, se formeaza o pustulă umpluta cu puroi. Tipul cel mai sever de acnee este format din leziuni si chisturi, care apar atunci cand exista un blocaj foarte profund, ce cauzeaza o inflamatie intensa. Chisturile, uneori numite noduli, sunt umflaturi foarte dureroase.

Dermo-analiza

Există mai multe opțiuni de tratament disponibile pentru reducerea acneei. Pentru că fiecare caz este diferit, iar eficacitatea tratamentului depinde de receptia pielii, este preferabil sa aveti in prealabil o evaluare cu privire la găsirea tratamentului potrivit. Din fericire, atunci când acneea este tratata corect, pielea isi poate reveni complet. Anumite opțiuni comune includ:

• cleansere:
    Cleanserele care conțin acid glicolic, acid salicilic sau peroxid de benzil poate ajuta la reducerea acnee. Acești agenți usuca pielea, elimina resturile și desfundarea porii. Unele produse de curățare care conțin peroxid de benzil vor usca pielea, cauzând exfolierea și contribuind astfel la prevenirea dezvoltarii bacteriilor.
  • Antibiotice topice:
    Antibioticele topice sunt utilizate pentru a elimina bacteriile pielii care duc la dezvoltarea de papule și pustule. Ele pot fi utilizate în combinație cu alți agenți.
  • Antibiotice orale:
    Antibioticele orale pot fi prescrise pentru leziuni mai severe, și sunt mai eficiente în tratarea papulelor, pustulelor și chisturilor. Ele lucreaza pentru a reduce inflamația și pentru a elimina bacteriile din jurul leziunii acneice.

Tratament-pentru-acnee

Preventie:

Cercetările au dovedit că ereditatea, hormonii, ciclul menstrual si stresul emotional pot declansa acneea. Cu toate că mulți dintre acești factori nu pot fi evitati, se recomandă ca pacienții să nu spale pielea excesiv, deoarece pot irita pielea și mai rău. Dieta nu contribuie în general la acnee, cu toate că în cazul în care alimentele grase sunt ingerate, de multe ori, uleiul din produsul alimentar se poate transfera pe piele, în special în jurul gurii, și poate agrava acneea. De asemenea, dacă aveți părul gras, samponarea poate ajuta la reducerea riscului de transfer al uleiului de păr pe piele.

Tratament-acnee

DESPRE ACNEE

Acneea este o afecțiune a epidermei apărută ca urmare a unei hipersecreții a glandelor sebacee și caracterizată prin puncte negre, puncte albe sau coșuri care apar la suprafața pielii. Deși nu este o boală periculoasă, acneea poate fi supărătoare și poate desfigura. În cazul unei acnee severe, pot apărea cicatrici permanente. Deși foarte des întâlnită, acneea este probabil una dintre cele mai neînțelese afecțiuni.

Acneea poate apărea și la alte vârste decât ceea a pubertății, sub diferite forme:

Acneea vulgară (acneea polimorfă juvenilă) – este cunoscută sub numele de Țacnee vulgaris și afectează în general adolescenții, dar poate persista și după perioadă adolescenței și poate ajunge la forme foarte severe.  Acneea vulgară este cauzată de secreția prea mare de sebum care astupă porii, iar astuparea porilor duce la apariția unor pete sau umflături purulente.

+ Acneea rozacee – se observa mai ales la femei cu vârsta cuprinsă între 40 și 50 ani

+ Acneea medicamentoasă și profesională – provocate de ingerarea de medicamente, sau in urma contactului cu produse cosmetice, industriale, sau din cauza unei expuneri accidentale la dioxine; ele se caracterizeaza prin leziuni inflamatorii congestive si supurate, apărând îndeosebi pe față

+ Acneea conglobată (intinse abcese supurative cu fistule)

+ Acneea pustulosă